Sunday, May 17, 2009

Pasal Takraw

Assalamualaikum... dan selamat sejahtera semua...

Minta maaf kerana saya tak berkesempatan untuk update blog ini. Kali ni saya nak bagi tahu tujuan saya membuat blog ini. Untuk pengetahuan semua saya sangat meminati sukan sepak takraw walaupun saya tahu bakat saya dalam sukan ini tidak boleh dipertingkatkan lagi kerana umur dah nak dekat senja. Jadi saya mengambil peluang untuk bertukar-tukar pendapat dengan sesiapa sahaja yang berminat untuk meningkatkan lagi sukan sepak takraw. Mana tahu tuan-tuan ada idea baru atau skill-skil baru yang boleh diketengahkan untuk meningkatkan lagi mutu sukan sepak takraw. Paparan video dibawah boleh lah tuan-tuan tengok kalau ada masa. maklumlah aksi-aksi begini kurang di paparkan dalam tv. Okey lain kali saya sambung lagi. Setakat ini sahaja buat kali ini. Lain kali jumpa lagi

No comments:

Post a Comment